Гарантія


Гарантійне обслуговування і сервіс

Гарантія надається на термін вказаний в гарантійному талоні. Для уникнення спірних ситуацій обов'язково перевіряйте товар на наявність дефектів і фізичних ушкоджень при отриманні у відділенні служби доставки або у пункті самовивозу.

Для звернення з питання сервісного обслуговування необхідно мати:

  • повну комплектацію і упаковку товару;
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату.

Під гарантійним обслуговуванням розуміється усунення заявленої клієнтом несправності в встановлені законом України строки. У разі неможливості ремонт товар замінюється на новий.

Що потрібно зробити для отримання сервісного обслуговування:

1. Зв'язатися по телефону з гарантійного талону і повідомити про поломку або некоректної роботи пристрою. Багато питань можна вирішити віддалено, без відправки товару в сервісний центр;

2. Якщо за підсумком розмови прийнято рішення про відправку товару клієнт здійснює пересилку товару "Новою поштою", або доставляє товар особисто за адресою магазина. Відправляється товар в повній комплектації і з усіма документами оскільки можлива заміна товару у разі неможливості ремонту виробу;

3. Термін гарантійного ремонту до 14 днів (зазвичай 3-5 днів з моменту отримання). Всі витрати на ремонт (оплата роботи майстра і придбання запчастин) несе продавець;

4. Якщо поломка не входить до переліку гарантійних випадків є можливість проведення платного ремонту (усунення несправності проводиться після погодження вартості,терміну та умов з клієнтом;

5. Після проведення гарантійного ремонту робиться позначка в гарантійному талоні із зазначенням закінчення терміну гарантії (дата закінчення терміну гарантії зсувається на проміжок часу який знадобився на вирішення проблеми з товаром). У разі заміни товару виписується новий гарантійний талон; 

6. Усі транспортні витрати покладаються на клієнта. 


Причини відмови в гарантійному ремонті:

  • порушена цілостності гарантійних пломб;
  • механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, та умов експлуатації;
  • несанкціоноване вскриття, ремонт або модифікація приладу;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленість, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів, інше);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • самостійної установки на обладнання неоригінального програмного забезпечення;

Повернення та обмін товару

Повернення товару та обмін здійснюється після перевірка справності товару, цілісності комплектації і за умови збереження товарного вигляду. Обмін товару можливий протягом 14 днів* з дати покупки зазначеної в гарантійному талоні. У разі повернення кондиційного товару гроші повертаються клієнту в той же день при наявності необхідної суми в касі або напротязі 5 робочих днів. Форма повернення (готівковий або безготівковий розрахунок) узгоджується з клієнтом.

* Для товарів з категорії "Мобільний інтернет" термін повернення товару становить 30 днів

Обмін товару має на увазі заміну товару з заводським браком або заміну на інший товар (інша модель, інший колір виробу) з врегулюванням грошової різниці шляхом доплати з боку клієнта або повернення частини грошей замовнику.